Ny nettside!

Simon og Maria feirer flere ukers arbeid!

Koronasituasjonen har ført til at kirkeaktiviteten har vært nokså redusert i januar. Hele barne-, ungdoms- og voksenarbeidet har måttet stå på vent.. Likevel var staben optimistiske: “Tenk på all rydding, fiksing og ordning vi får gjøre nå!” En optimistisk stab brettet opp ermene og startet på det nye året med godt mot. Scene skulle bygges, rom ryddes og dokumenter organiseres. Kanskje vi til og med kunne lage en ny nettside? Vi hadde all tid i verden!

Så dagen etter vi løftet tanken om ny nettside på stabsmøtet, startet arbeidet. Vi ønsket informasjon ut til folket! Sider som var lette å lese og fine å se på. Vi ønsket å være tilgjengelige for alle i Lura bydel, og utenfor. Prosjekt “ny nettside” var opprettet.

Dagene etter ble brukt til opplæring, skriving, redigering av bilder og organisering. I hovedsak er det Simon og Maria som har jobbet med siden, men hele staben har bidratt med innhold. Det har vært en reise med både oppturer og nedturer. Freden på kontoret har likevel blitt bevart.

Og nå er vi klar til å publisere den! Vi håper at nettsiden blir til glede for menigheten. Vi har et mål om å oppdatere siden jevnlig, strø på litt med ulike artikler og saker som vi tenker er aktuelle for menigheten. Tusen takk for tålmodigheten!

Og velkommen til lurakirke.no!!!!

Vi ber dere være oppmerksomme på at ikke alt innhold er helt finpusset. Det vil etterhvert komme mer utfyllende tekst og bilder på diverse sider.