Ungdom

Lura kirke har et stort og innholdsrikt ungdomsarbeid! Vi har fokus på å lage et fellesskap der alle føler seg velkomne, med bra innhold og kjekke aktiviteter.

Ungdomsgudstjeneste, Revelation, feires ca. en gang i måneden på fredager kl 19.00. De fleste fredagene utover det har vi ungdomsklubb, Relation. Vi har husfellesskap for ungdomsskole og videregående og oppover, og møtes ca én gang i måneden her også.

I Lura får jeg være en del av en helt fantastisk gjeng! Jeg får være med å skape nye minner og utvikle meg som leder.

Anne (16)

Vi har et lederfellesskap på ca. 30 ungdommer og er med i lederoppfølgningsnettverket followme. Her blir vi en del av et større lederfellesskap og møter ungdommer og voksne som er med i ungdomsarbeid i andre menigheter. Vi har også ledertrening for 10. klasse.

Vår instagram oppdateres jevnlig med bilder, videoer og informasjon. Følg oss gjerne for å se mer av hva vi holder på med!

Trykk på bildene nedenfor for å se de ulike ungdomstilbudene vi har i kirken!