Relation

Vi har ungdomsklubb i kirken de fleste fredager kl: 19:30. Unntakene er de gangene vi har andre arrangement. Kveldene holdes i kafeen og storsalen nede i kirkens kjeller. a har vi en liten samling hvor vi har litt lovsang, en andakt (ofte holdt av en av våre ungdomsledere) og en lek eller noe annen underholdning. Litt senere utpå kvelden pleier vi vanligvis ha noe varmt å spise.

Kiosken er åpen hele kvelden! Her selger vi slush, brus, sjokolade, chips og mye mer! Den nyoppussede kafeen har sofagruppe, musikk og kjekke spill. Det er også populært med billiard, bordtennis og bordfotball.

Denne våren er det Relation disse datoene:

25. august, 8 sept, 22. sept (Revelation), 29. sept, 6 okt, 20 okt (Revelation), 27. okt, 10. nov, 24. nov, 1. des (Revelation), 8. des, lørdag 16. des: Julebord!

Vi er på spond, så bli gjerne med der for å få med deg viktig info: SPOND