Juhu, nå får vi nytt tak!

• Uka startet slik den forrige sluttet med lite aktivitet og strenge restriksjoner. Men vi ser resultater av dette ved at de nå har åpnet opp for aktiviteter for barn og unge under 20 år til å samles instill 20 stk. utendørs. Det er også åpnet opp for at en kan ha besøk hjemme. Så det går mot lysere tider. Etter en kald vinter kommer det alltid en varmere sommer.
  • Vi har ikke mulighet til å samles denne søndagen (24. jan) heller, men jeg vil anbefale sterkt å se hilsningen fra Øyvind som ligger på Facebook siden vår. Så får vi håpe at vi etterhvert kan samles til gudstjeneste her i kirken i nær fremtid. Ungdommene planlegger å ha live sending neste fredag (29. jan) Selv om du kanskje føler deg for “gammel” til å delta på selve arrangement så er det en gylden mulighet til å få se det fantastiske arbeidet vi har bland ungdommen her på Lura. Du finner link til dette på Facebook siden vår.
  • Som en glad nyhet så har Sandnes kommune bevilget penger til å reparere/bytte taket på kirka vår. Det har vi sett fram til lenge og tar som et bønne-svar.
  • Til vi sees igjen, ta vare på deg selv, dine nærmeste og dine venner. Vi går mot lysere tider.

Torgrim Bødalen – Daglig leder