Første kirkenytt!

– I uka som har gått skjedde det lite og ingenting i kirka av åpne aktiviteter. Staben brukte tiden på å rydde og finpusse vårens arrangementer.

– Ungdommen jobbet iherdig i kjelleren med å oppgradere lyset slik at de lettere kan se. Veldig kjekt å se hvor engasjert de tar fatt på oppgavene.

– Som dere sikkert har lagt merke til så har vi fått nye nettsider. Det er Simon og Maria som er de kreative sjelene bak dette. Håper den nye siden blir til nytte og glede.

– Jan testet brannalarmen på fredag. Det var vel den eneste overraskelsen som skjedde.

– Kommende uke skjer det fortsatt ingenting i kirka. Vi kommer til å jobbe iherdig slik at du snart vil få lese denne bloggen forhåpentligvis hver fredag fra daglig leder.