Julens gudstjenester

Det nærmer seg jul med stormskritt. Vi har av smittevernhensyn påmelding til alle julens gudstjenester via lurakirke.no/jul Det har dukket om noen ledige plasser julaften, så det er fremdeles mulighet til å få med seg en av disse. 1. juledag er det gudstjeneste klokka 12 og 2. juledag klokka 11. 2. juledag skal vi endelig ta i bruk RØD messehakel her i Lura kirke. Den innvies denne dagen og er produsert av vår egen tekstilkunstner Else Marie Lunde. Vi er veldig takknemlig for at Else Marie tok på seg oppdraget. Dermed gjentar hun suksessen fra forrige gang: Da var det fiolette messehakelen som kom på plass.

Staben i Lura menighet takker for året som har gått og ønsker alle en velsignet julehøytid og et godt nytt år.