Kirkenytt

Vi har vært så heldig å få ny medarbeider. Åshild Irene Ulnes begynte i 4 måneders vikariat denne uka (50%). Hun skal vikariere for Marianne mens hun fullfører studiene sine til å bli prest. Åshild Irene er utdannet lærer og har det siste året vikariert som tros-opplærer i Ålgård menighet. Hun er 46 år og bosatt på Ålgård sammen med mann og 3 barn. Etter å ha jobbet i skolen i 20 år valgte hun for noen år siden å avslutte dette kapitelet og startet eget firma. Fortelleretaten som det ligger i navnet driver med fortellerkunst. Hun er profesjonell forteller med utdannelse fra blant annet høyskolen i Oslo. Vi er veldig takknemlig for å ha henne med på laget. Ta vell i mot henne.

På søndag 9. januar blir det gudstjeneste med Øyvind Skjefrås Alsaker og Viggo Fagerjord. Det er fremdeles restriksjoner med maks 50 personer. Det er ikke påmelding, men registrering ved ankomst og tilvisning av plasser.

Sjømannskirka har vi valgt å sette litt på vent til smittesituasjonen og restriksjonene har bedret seg. Vi kommer tilbake med informasjon når den starter opp igjen.

Ellers så starter de fleste aktiviteter for voksne opp igjen fra mandag 10. januar. Dvs. Bønnesamling, Mandagstreffet, Mannsgruppa. Babysang/byggeklossen vil vi komme tilbake til med mer informasjon om når det starter opp igjen. Relation starter opp 14. januar. Skulle det være spørsmål rundt noen av våre aktiviteter finner du mer informasjon her på nettsiden eller du kan ta kontakt med daglig leder Torgrim.

Ønsker alle en velsignet helg. Ta vare på deg selv og dine nærmeste.

Torgrim Bødalen