God sommer!

Nå har skoleferien vart en 3 ukers tid og fellesferien står for dør. Uansett om du har ferie eller skal på feire håper jeg du klarer å unne deg noen fine opplevelser i sommer. Ta tid til deg selv og dine nærmeste, skap gode opplevelser og minner for livet. Nå i sommer er kirken i feriemodus. Førstkommende søndag 11. juli er det gudstjeneste med nattverd ved vikarprest Lillian Øksnevad og vikarorganist Knut Sellevold. Søndag 18. juli er det ikke gudstjeneste her på Lura. 25. juli er det gudstjeneste med nattverd ved vikarprest Aud Utbø Strandmyr og vikarorganist Lena Wegemo. 1. august er siste søndag uten gudstjeneste før vi setter i gang for fullt igjen den 8. august med dåp og nattverd ved sokneprest Øyvind Skjefrås Alsaker og kantor Viggo Fagerjord. Alle er hjertelig velkommen!

Fra høsten ønsker vi igjen å tilby kirkekaffe etter gudstjenestene våre. For at vi skal få til dette er vi avhengig av frivillige som kan ta hånd om dette slik som tidligere. Vi har fått noen datoer på plass, men det hadde vært kjekt å kunne tilby dette på så mange gudstjenester som mulig da vi ser dette som en viktig del i vår menighet. Det har blitt sendt ut mail til flere rundt dette. Har du ikke fått mail men ønsker å være med så ta kontakt med Torgrim på tb473@kirken.no så er vi veldig takknemlig for det. Følgende datoer er i skrivende stund åpne: 22. og 29. august. 5. og 19. september 3. og 10. oktober. Fra 14. november og videre utover er det helt åpent. Til dere som har fått mail med link til listen over datoer men foreløpig ikke helt har landet så er det fint hvis dere kan ta en ny titt slik at vi forhåpentligvis kan tilby kirkekaffe på de fleste av våre gudstjenester.

Ønsker alle en fortsatt god sommer og ser fram til oppstart med full styrke etter sommeren.

Torgrim Bødalen – Daglig leder