Basar 29. oktober

Tradisjonen tro blir det basar igjen i Lura kirke lørdag 29. oktober kl. 14.00. Det blir en ettermiddag fylt med lodd- og åresalg, og ikke minst massevis av kaker og mat. Årets hovedtrekning har mange flotte premier, blant annet kan du vinne gavekort til Flor og Fjære, fjordcruise for to, gavekort til Sandnes kulturhus og ikke minst den berømte bålpanna. Sett av ettermiddagen sammen med oss og ta med deg en venn eller to.

Basaren er en viktig inntektskilde for Lura menighet, og står blant annet for en vesentlig del av finansieringen av stillinger knyttet til Barne- og ungdomsarbeidet. I fjor samlet basaren inn rundt 135 000,- og vi håper på et minst like godt resultat i år! Lura menighet har et rikt barne- og ungdomsarbeid. Blant annet samler vi mange ungdommer nesten hver eneste fredag. Et slikt arbeid krever gode ansatte, og det er noe menigheten prioriterer høyt. Blant annet gjennom at vi har en egen ungdomspreststilling som vi finansierer store deler av.

Et lodd til årets basar koster 10,-. Om du ønsker å kjøpe lodd kan du gjøre det på flere måter. Du kan kjøpe lodd direkte på vipps, med å skrive inn valgt beløp og betale til vippsnr: 636381. Send deretter en SMS til 982 56 877 (Daglig leder Torgrim Bødalen) med navn og beløp og du er registrert. Du kan også kjøpe lodd av noen som har en loddbok, eller på selve arrangementet.

Til de som ønsker å være med å bidra med gevinster, bevertning eller stelle i stand så tar vi imot med åpne armer. Ta kontakt med Torgrim hvis du skulle ha noen spørsmål. På forhånd takk for ditt bidrag!