Velkommen!

Velkommen til gudstjeneste 22. mai klokka 11.00 ved prost Tom Krager, sokneprest Øyvind Skjefrås Alsaker og kantor Viggo Fagerjord. Etter gudstjenesten blir det kirkekaffe før årets årsmøte starter. Alle er hjertelig velkommen!

Onsdag 1. juni blir det innspilling av høytidsgudstjenesten som skal vises på NRK TV og høres på NRK P1 1. pinsedag. Siden innspillingen skjer på onsdag kveld mellom klokka 18 og 20 inviterer vi bredt til hele Sandnes og håper vi kan vise fram en fullsatt kirke til hele Norge. Det er sokneprest Øyvind Skjefrås Alsaker som leder gudstjenesten sammen med ungdomsprest Simon Wallem Dahl. Lura kirkekor samt flere musikere og solister deltar ledet av kantor Viggo Fagerjord. Det blir derfor ikke gudstjeneste i Lura kirke søndag 5. juni.

Søndag 12. juni blir det ikke gudstjeneste i Lura kirke, men felles utegudstjeneste på “Ruten” i sentrum. Gudstjenesten starter klokka 11.00. Det blir kirkekaffe klokka 12.00. Musikk og aktiviteter fra klokka 12.00 til 15.00. Ta med deg en nabo eller venn og bli med på å feire gudstjeneste sammen med hele Sandnes.

I juli måned er det som vanlig gudstjeneste annen hver uke. Dvs. at det er gudstjeneste 10. juli og 24. juli.