Vårrapport 2024 Filippinene

Kjære menighet! Hjertelig takk for at dere står sammen med oss i arbeidet på Filippinene! Menigheten støtter Misjonsalliansens arbeid på Filippinene. Det er spesielt innenfor temaene «barn og unge» og «klima og miljø» midlene blir brukt. Vi vil i denne rapporten dele noen glimt fra arbeidet. I denne oppdateringen kan dere lese om arbeidet med å beskytte barn og unge mot seksuelle overgrep på nett. Vi presenterer også et nytt prosjekt om søppelhåndtering i Manila. Mange tusen fattige tjener penger på å plukke, sortere og selge søppel. I dette prosjektet jobber vi med forbedring av søppelhåndteringen og for at søppelplukkerne skal få en tryggere og mer bærekraftig arbeidsplass. Vi håper dere kjenner på en stolthet når dere leser om hva deres støtte betyr for enkeltmennesker, familier og lokalsamfunn. Takket være støtte fra deres menighet får mennesker mulighet til å skape et bedre liv for seg og sin familie!

Her kan du laste ned rapporten

Vårrapport 2024 Filippinene