Takk!

Solen skinner fra skyfri himmel, snøen knaser under skoene, frisk luft trenger dypt ned i lungene, det er godt å være ute. Vi har mye vi kan være takknemlig for selv om det til tider kan se mørkt ut. Og denne uka så startet Byggeklossen opp igjen med 4 barn og 4 voksne! I kveld så samles ungdommene til Relation klokka 20! Det er godt å være igang igjen, og mer skal det bli! Vi venter spent på hva de nye retningslinjene for barn og unge innebærer i tiden fremover, men det ser ut til at det løsner litt. Når det gjelder voksne så er det ikke noen lettelser i tiltakene ennå. Så det blir ingen gudstjeneste på søndag her i kirken. Men vi har spilt inn en andakt som ligger her på siden som er å anbefale. Der ser dere også link til podcaster fra tidligere gudstjenestene og 2 andre videoandakter. Linken finner dere nederst på siden og er merket Podcast. Selv om vi ikke kan samles så fortsetter taksameteret å gå. Hvis du ønsker og har anledning til å bidra økonomisk til vårt arbeid så har vi 2 Vipps nummer som kan benyttes i tillegg til bankkonto:
– Søndagens offer: 123976
– Gave til menighetens arbeid: 636051
– Kontonummer: 3250 60 25817
På forhånd takk for gaven!