Nye smittevernregler

Det har kommet nye smittevernregler gjeldende fra 14. januar:

• Babysang / Byggeklossen starter opp igjen onsdag 19. januar. Det er tillatt med maks 20 personer fordelt mellom barn og voksne. 1 meter avstand i alle retninger mellom husstander.
  • Åpen kirke – Sjømannskirka starter opp igjen onsdag 19. januar. Det er tillatt med maks 30 personer med 1 meter avstand mellom husstander.
  • Arrangement uten faste tilviste plasser maks 30 personer. Fritidsaktiviteter for voksne maks 20 personer. Egne regler for barn under 20 år, disse får informasjon direkte.
  • Arrangement med faste tilviste plasser maks 200 personer. Ved bruk av munnbind 1 stol, uten munnbind 2 stoler mellom hver husstand.

– Husstandsmedlemmer eller tilsvarende nære kan sette seg nærmere etter ankomst.

– Det er påbud om bruk av munnbind hvis du ikke kan holde 1 meter avstand i alle retninger. Benytt munnbind når du beveger deg rundt.

– Det er registrering av navn og telefonnummer til bruk ved smittesporing ved ankomst på alle våre arrangementer.

Skulle du ha spørsmål til noen av de nevnte arrangementer eller andre aktiviteter vi har kan du kontakte daglig leder Torgrim Bødalen tlf. 98256877

Ønsker alle en riktig god helg!