Det spirer og gror

Det nærmer seg vår og det begynner å spire og gro både her og der. For at naturen skal kunne vise seg fra sin beste side så trenger den av og til en håndsrekning. Vi planlegger derfor en dugnad i april/mai for å friske opp uteområdet rundt kirka, samt annet forefallende arbeid slik at kirka vår kan fremstå slik den fortjener å gjøre. Vi setter stor pris på alle som kan være med på dette. Det er foreløpig ikke satt noen dato, men til de som ser dette som en fin tjeneste å være med på så ta kontakt med Jan Stokka eller Torgrim Bødalen slik at vi kan begynne å planlegge. På forhand mange takk.

Vi trenger flere i frivillig tjeneste. Hvis du ønsker å være med å bidra så ta kontakt med en i staben eller daglig leder. Vi trenger blant annet nye koster til basarkomiteen og menighetsblad redaksjonen, vi trenger flere til å hjelpe til med sjømannskirka når den starter opp igjen. Vi trenger flere som kan ha oppgaver under gudstjenesten som kirketjener eller kirkevert. Vi setter stor pris på alle som er med å bidrar til at vi kan ha de aktivitetene vi ønsker å ha, så mange takk til dere. Men vi har som dere skjønner behov og rom for flere. Hvis du kjenner på at du ønsker å bidra men ikke vet helt med hva. Så ta kontakt så kan vi sammen finne en oppgave som passer for deg.

Ønsker dere alle en riktig god helg når den tid kommer.

Torgrim Bødalen